2015. aug 14.

Egészség olcsón, a belvárosban!

írta: Eszti Fabo
Egészség olcsón, a belvárosban!

Parajdi Sópince

Sziasztok!

Mint Ti is tapasztalhatjátok egyre jobban fellendült a gyógyszeripar. Én semmiféle gyógyszernek nem vagyok a megszállottja, amikor csak tehetem elkerülöm a használatát. Nagyon ritka, mikor a gyógyszer segítségéhez fordulok. Egy jó ideje, próbálok természetes anyagokat használni, minden kemikália nélkül. Én úgy hiszem, amit a természet adott, annak van a legnagyobb gyógyító ereje. Ezért is egyre jobban keresgélek, kutatok, hogy mivel tudom helyettesíteni a kemikáliákkal teli szépségápolási termékeket, illetve hatásos természetes gyógymódokat. 
 Minden szájról szájra terjed, ezért én is így találtam rá. Ezért szeretném veletek is megosztani. 

A mai tippem helyszínén, tegnap jártam barátnőmmel.


Parajdi Sópince


Amennyiben nem szeretnétek sokat utazni és olcsón szeretnétek megúszni, úgy ezt tudom ajánlani Nektek. 

 - Relaxálásra 

-  Asztmára 

- Allergiára

- Légúti megbetegedésekre a legmegfelelőbb!

Kényelmes fotelekben, halk relaxációs zene mellett pihenhetitek ki a hét fáradalmait, mialatt kellemesen gyógyultok. 


img_1725-e1432654035253.jpg

Emellett találtok egy kis boltot is, ahol természetes sóból készült, termékeket is vásárolhattok, mint például:

- arcra/testre sószappanok

- arcra/testre bányaiszap

- samponok

- fürdősók

- fogkrém

- ételbe való sók és még sorolhatnám...


97f6cec56414ac7e4679d9683f390558.jpg(sószappan)

Az ár nagyon kedvező.  A kiszolgálás, pedig fantasztikus. Bármi kérdésetek van egy nagyon kedves Erdélyi bácsi segít nektek. 


Amennyiben felkeltettem érdeklődéseteket, megtaláljátok:

Vámház körút 11. ( Kálvin tértől 3 perc séta)

http://sopince.hu/


Legyen szép napotok!

Eszti Fabo

Szólj hozzá

tippek